[Csaladtortenet 2] Szarvasi Krónika szerzői elérhetőségei

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Júl. 31., Sze, 21:20:29 CEST

Megkésve bár, de nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget.
Facebook-on nem vagyok (és nem leszek), és a talált email címről eddig
még nem érkezett válasz -- de nem is ugrott egyből vissza (mint a
folyóirat munkatársainak az email-címei), tehát még várok egy kicsit.

Juli
/\ /\
>*.*<

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl.