[Csaladtortenet 2] Martsek testvérek - másfél hónap különbséggel?

Beus beusmarie at gmail.com
2024. Jún. 1., Szo, 08:15:34 CEST

Kedves Mindenki!
Hajlamosak  vagyunk  elfelejteni,  hogy  az  anyakönyv  nem születési
nyilvántartás,  hanem keresztelési. Ükapámat bejegyezték mint  Johannes
Gasparus  Nepomukost Búcsúszentlászlón, lakik Szentmihályon és bejegyezték
Nagyradán  is, ott  az első  keresztnév a  Gasparus,  lakik  Sárszegen.
Két  keresztelési "buli"  volt, különböző  keresztszülőkkel,  különböző
helyen  kb  több  hét   különbséggel. Máig  se  tudom,  hogy mikor
született: Keresztelték:  1820. május 29  és  június  17
Üdv: BBea

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj. 31.,
P, 20:56):