[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 157 kötet, 1 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2024. Jún. 2., V, 09:58:03 CEST

Kedves Anna!

Megoldásom nincs, de hasonló duplikáltnak tűnő bejegyzésem, az van.
Ráadásul azonos oldalon vannak az anyakönyvben. Római katolikus,
Tiszafüred.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MQW6-Y?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2QK-BBM
Itt a 4. és a 7. bejegyzésben van azonos / hasonló eset. Elvileg nem volt 2
hasonló család, csak Stoszke Lajos - Hajdú Borbála páros. És 1874-ből való
ez is.

Gabriella

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2024. jún.
1., Szo, 12:00):