[Csaladtortenet 2] utlevelkepek emigransfotok

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2024. Jún. 2., V, 12:45:19 CEST

Lehet benne keresni! Nem vagyok egy nagy számitógépes tudor,lehet más már
rájött
könnyedén,de leírom,hogy én hogy találtam a keresésre,hogy az működjön is.
:)

Az évkör 1914-1925. A magyarországi vonatkozású albumok az oldal alján
vannak,majd a következő oldalon folytatódnak. A megnyitott kép alatt van
információ a személyről,akit látunk. ( pl.honnan jött a család ) A
"photostream"-re ,majd a vele egyvonalban lévő nagyitóra kattintva,majd
fölül a keresőbe beirva a nevet,vagy települést,keresni is lehet.
Elnézést,ha hosszú és körülményes voltam [image: 🙂] de nekem igy sikerült
"kibogarászni" a használatát [image: 🙂] Szerintem nagyon
érdekes,csodálatos fotók vannak, nem lehet abba hagyni a nézegetést [image:
🙂] A fényképeken kivül,vannak iratok egy külön albumban.

Üdv!
Zsuzsa

Klára Majoros via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt