[Csaladtortenet 2] Őskereső 2.0 van már?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jún. 10., H, 17:22:36 CEST

Kedves Kutatótársak!
Jól veszem észre, hogy az Őskereső (Magyarországi Evangélikus Egyház
anyakönyvei online) még mindig nem működik? (Tudom, hogy tavaly
hekkertámadás miatt leállt.)

Még soha nem használtam, de most előfizetnék rá, mert sok keresnvalóm lett
Váckisújfalu és Csomád és környéke 1895 utáni evangélikus anyakönyveiben.
(Az állami nem "játszik", mert Pest megye nincs fenn a FS-ön.) Végső
esetben persze lehet, hogy a PML-ben személyesen is sikeres lennék, de
nekem nehéz oda eljutnom, ráadásul elvileg is csak a házassági és halotti
anyakönyvek kutathatók.

És azt jól értelmezem, hogy a Evangélikus anyakönyvek is a BFL-ben vannak?
Pest megye érdekelne.

Van más megoldás?
Előre is köszönöm a felvilágosítást.
Üdv,