[Csaladtortenet 2] Fw: Hromatka család, kiolvasás kérés_javitott

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2024. Jún. 13., Cs, 21:29:37 CEST

   ----- Forwarded Message ----- From: Burian Felician via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>To: Családtörténet levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>Sent: Thursday, June 13, 2024 at 10:25:43 PM GMT+3Subject: [Csaladtortenet 2] Hromatka család, kiolvasás kérés
 Kedves Társak,
Az alábbi linkeken szereplő anyakönyvek kiolvasásában kérem segitségeteket.
Az alapállás: Franz Hromatka és felesége (élettársa?) Anna gyermekeinek születései, valamennyien Branek (ma Branky, a mai Szlovákia keleti részén) helység lakosai.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9MW-C336?i=2&cc=1804263&cat=2751954
1823.10.02 született Johann Ferdinand, itt rendben, mindkét szülő a "helyén".

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9MW-CZ8R?i=10&cc=1804263&cat=2751954

1828.01.02, Carol (Karlnak indexelve), apa rovat üres, anya Anna, s alatta mintha a Franz Hromatka név szerepelne...csak képzelődöm? :) de ha igen, milyen kontextusban? sajnos a szöveget nem értem

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9MW-CZ4C?i=13&cc=1804263&cat=2751954&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A62RQ-6QDN

1829.06.21, a született gyermek Wittra Willibaldnak van indexelve, az apa nincs beirva, viszont az anya oszlopában Anna Wittra nevén kivül én ismét a Franz Hromatka nevet vélem felfedezni...(a későbbiekben tudjuk, hogy létezett egy Willibald Hromatka, aki Branekből származik, és szülei Franz és Anna voltak, valamint a halálozási dátumból visszaszámolt szül év is egyezik)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-89MW-CC3V?i=18&cc=1804263&cat=2751954&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A62RQ-7M9T

1831.12.26 Rozalia születési bejegyzése, az apa rovatban semmi, a többi a szokott módon
aztán, legalábbis 1840-ig, nincs több Hromatka
Azonkivül, hogy persze azt szeretném, ha kiderülne, Franz Hromatka gyermekeit találtam meg, mi lehet a magyarázat?
Köszönöm nagyon előre is,
Burian Felicián