[Csaladtortenet 2] FS-probléma

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jún. 14., P, 23:05:57 CEST

Kedves Kutatótársak!
Nálatok is rendetlenkedik a FS?
Egyik pillanatról a másikra nem jeleníti meg az egyházi anyakönyvi képeket,
és 0 képszámot mutat, mint pl. a mellékelt képernyőképen
(FS-problema-Csomad.jpg). Ez a film éppen meg volt nyitva, és egy darabig
még tudtam navigálni benne, de a frissítés megnyomása után már itt is 0
képkockát mutatott.

Kipróbáltam a MACSE oldaláról az egyes találatokat: az egyházinál ugyanezt
tapasztaltam, de némelyik állami budapesti linket a MACSE oldaláról
megnyitja, de csak akkor, ha a "határköves" nézetben van, mint pl. itt:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DYL8-X2B?i=321&wc=92QV-929%3A40678301%2C54933001%2C1077264003%3Fcc%3D1452460&cc=1452460
(FS-problema-Bp1.jpg)
Ha átteszem mikrofilmes nézetbe, akkor itt is 0-t mutat:
https://www.familysearch.org/search/film/004429990?cc=1452460
(FS-problema-Bp2.jpg)

Sajnos Csomád esetében nem látom a határköves nézet lehetőségét.

Van valamilyen megoldási javaslatotok? Azon kívül, hogy várok, hogy hátha
megoldódik a probléma...
Üdv,
Anna