[Csaladtortenet 2] Budapesti anyakönyvek tévesen rögzítve

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jún. 17., H, 10:37:55 CEST

Kedves Erzsébet!
Igen, vannak ilyen félreindexelések. Az általad felhozott példában, az
anyakönyvi kép így néz ki:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S7S8-6?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A2S1H-2YM
az indexelt adatlap így, az esemény hely Rókus, Szeged:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:2S1H-2YM
viszont a kereső alapján adott találat még helyesen Budapest:
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.givenName=anna&q.givenName.exact=on&q.motherGivenName=ilona&q.motherGivenName.exact=on&q.motherSurname=bodonyi&q.motherSurname.exact=on

Szerintem valaki beírta a Helyszínek javaslatba Szeged Rókus-t, mint
helyszínt, és ezt általánosítódotta a FS....
Mellesleg ennek az előnyét akkor élvezem, amikor a FS-ön a faépítésnél be
akarom írni a keresztelés helyét, ami tényleg Szeged, Rókus, és a FS
elfogadja/felkínálja szabványos helyként Rókus, Szeged-et, sőt, Alsóváros,
Szeged-et is. A másrészről viszont Szeged Belvárosi temetőt Budapestre
"helyezi".

Üdv,
Anna