[Csaladtortenet 2] Erdélyi anyakönyvek - további segítség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jún. 22., Szo, 11:03:59 CEST

Igen, ott vannak. Az továbbra is igaz, hogy csak ott lehet anyakönyvet
nézni, ahol, legörgetve az
 "INFORMÁCIÓK A TARTALOMRÓL ÉS A SZERKEZETRŐL" (románul "INFORMAȚII DESPRE
CONȚINUT ȘI STRUCTURĂ") alatt
megjelenik a "MÉDIA / FÁJLOK" (románul "MEDIA / FIȘIERE") rész és ott
megjelennek a pdf fájlok linkjei.
Páldául Arad 1916-os halottinál ott van 5 pdf fájl:
https://descopera.arhivelenationale.ro/cota/?cid=13730368
De az 1917-esekat még nem tötötték fel, nincs egy sem:
https://descopera.arhivelenationale.ro/cota/?cid=13730393
Elég sokat kell várni, amíg betöltődnek az anyakönyvi fájlok, de az indexek
(ahol fájlnevek vége IDX.pdf) egész gyorsan.
Üdv,
Anna