[Csaladtortenet 2] Erdélyi anyakönyvek - további segítség (Anna Gősiné Greguss)

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2024. Jún. 22., Szo, 19:09:21 CEST

Kedves tagok!

A román levéltári anyag indexelése - bár magyarul jól olvasható, amit itt
átnéztem - sem tökéletes. (Lásd a mellékletet.) Nyilván nem reprezentatív,
csak figyelem felhívásnak szánom. Az indexelésben történő kereséskor inkább
pörgessétek át a táblázatot, mielőtt hamis negatív eredményetek lesz.

Gabriella

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2024. jún.
22., Szo, 12:00):