[Csaladtortenet 2] Erdélyi anyakönyvek - további segítség

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2024. Jún. 25., K, 18:06:44 CEST

Kedves Julia!

Lehetséges, hogy előző levelemben nem volt a kérdésem teljesen egyértelmű.

Olyan módszert keresek, amelynek segítségével a Román Nemzeti Levéltár
adatbázisában  egy településhez és egy felekezethez tudom megtalálni az
anyakönyveket.

Üdvözlettel: Tibor

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 25.,
K, 17:10):