[Csaladtortenet 2] Matthias lehet-e Micheal?

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2024. Már. 3., V, 12:26:49 CET

Kedves Lisatársak!

A kérdésem, hogy elírás miatt lehet-e a Mátyásból Mihály?
A mögöttes történet:
Közel 10 éve keresem az őseimet és nagyjából minden ágon 7-8. fojú
ősig sikerült eljutni (18. sz. közepe)
7 éve találtam rá Grosznek Zsófiára. Akinek a születési körülményeiről
semmit se tudtam meg éveken keresztül. Halálakor (1870, Dés) 1809,
házasságakor(1837, Nagybecskerek) 1813 , környékén születhetett
Halálakor nem volt feltüntetve a származása, majd az évekkel később
megkapott házassági anyakönyvi kivonat szerint Szerbia, Módos. Szülei nem
voltak feltüntetve...
Módoson nem találtam semmit vele kapcsolatban!
G.Pál 1817-19 között élt ott, G. Erzsébet 1821-40 között 9 gyermeket
nevelt, a férjével 1834-39 közt éltek ott.
G. Józsefet a FS AI indexe dobta fel, 1805-ben Nagykárolyfalván házasodott,
de 1814-ben már Lajosfalván élt. Glogont most tanulmányozom.
A Zichydorfonline-tól megszereztem Nagykárolyfalva megmaradt anyakönyveit.
Az index-ben a mellékelt adatok vannak. Sophie 1815. nov. 12. Mich. és Anna
A fennmaradt anyakönyv 1815.11.08-cal zárul, az ezt követőek megsemmisültek
:( 4 napon múlt, így ellenőrizni nem tudom...
G. Mihály születésével nem találkoztam. Viszont G. Matthias 1815.
februárjában házasodott, Bannovics Annával. A nagybecskereki családkönyv
szerint 1817-ben született az első gyermek.
Szóval Zsófia beleesik a házasság és az "első" gyerek közé. Házasság után 9
hónap és majd 2 év a köv. gyermek...
Ettől függetlenül lehetett Michael is, aki kapcsolódik a többi Grosznekhez.

Kíváncsi vagyok ki mit gondol?
Bocsánat, ha terjedelmes voltam

Köszönettel,
Balogh Lajos