[Csaladtortenet 2] Fwd: fényes ágnes

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Már. 4., H, 17:02:03 CET

Kedves István!

Az anyakönyvek a http://erdelygen.uw.hu/forrasok.php oldalon szerezhetők be

Kocs János remekül összegyűjtötte az anyagokat.

Másik lehetőség a Romániai Állami Levéltár felkeresése, mert ott kell
elhelyezni az egyházi könyvek másolatait. Ha ez nem megoldás, kérdezze meg
Skoumal Krisztiánt, aki gyakran utazik oda. Az e-mail címe:
skoumi.gen at gmail.com A MACSE tagja, így őszinte és megbízható kutatóként
tudok neki tanácsot adni.

Ha nem így van, kérjük, a lehető legpontosabban fogalmazza meg kérését

--
Üdv.,
  Georg