[Csaladtortenet 2] Roderich

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 9., Szo, 20:50:24 CET

Szeretnék kiolvasási segítséget kérni az alábbi házassághoz:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GGRR-9RS1?view=index&action=view

A vőlegény a nagyanyám másodfokú unokatestvére, ezért már sok mindent
kiderítettem róla, de ez a furcsa házasság új számomra. Sajnos, az
utólagos bejegyzést sem tudom kiolvasni, valószínűnek tartom, hogy a pár
1932-ben elvált. Roderich 1953-ban halt meg.

További kérdésem, hogy hogyan lehet ezekben a bejegyzésekben javítani.
Ugyanis ismerem az apa nevét: Mojsisovics Ágoston. Családjánál az a fura
szokás volt érvényben, hogy mindenki az utolsó keresztnevét használta.
Kiderítettem az anya nevét is: neki a Lili csak beceneve volt. Valójában
Francisca Maria Julia Schörer, a Juliából származik a Lili.  Amúgy
anyai-nagyanyai ágon többen is pozsonyi származásúak (például Ágoston
anyja).

https://de.wikipedia.org/wiki/Roderich_Mojsisovics_von_Mojsvár; apja
Felix Georg Hermann August Mojsisovics, * 18. November 1848; † 27.
August 1897                             Tehát: javítható? Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása