[Csaladtortenet 2] Mojsisovics

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Már. 11., H, 18:07:36 CET

Meglepetés számomra. – Dédapám testvére Mojsisovics Emilia 18 évesen
férjhez ment egy katolikus emberhez, Babos Colomanushoz 1857-ben.
Valamikor elvált tőle, és ismét férjhez ment Zlinszky Istvánhoz;
tudomásom szerint csak tőle születtek gyermekei.

Vajon mit jelent az, hogy military records? Örülnék, ha valaki ki tudná
olvasni az Observationes rovat tartalmát.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-8D42-H?view=index&personArk=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6N3H-VWNP&action=view

Az a házassága, amelyről eddig is tudtam (1866):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:6N3H-NM5T

Ennek sem tudom kiolvasni az Observationes rovatát (bár sejtem, hogy a
válásra vonatkozik). Úgy tűnik, a házasfelek neve mellet is szerepel,
hogy Emma kitől vált el (jogi procedura útján).      Jól sejtem?      János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása