[Csaladtortenet 2] Anton Riemer és Josepha Lang kiolvasási segítség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Már. 12., K, 11:09:58 CET

Kedves Emese!
22. Jun: Anton: Riemmer (az m fölötti vonás az adott betű megkettőzését
jelenti) Sodalis Sartor, Philipp: Rents(?),
Poloniensis natus, 24. ann: et Virgo Josepha
Lang, 20 ann: isthic nata. hujates
Sponsus ... bapt: hi educatus
Spona perentes aderant, et filiae reconciliati
829 die 2a Juliss Sponsa restintn(?) Baptismales

Értelmezésem (a tévedés jogának és lehetőségének fenntartásával):
Anton lengyel származású. Josepha helybéli. A vőlegény hitoktatása helyben
történt és 1829. július 2-án megkeresztelték.
A sartort én még csak szabóként láttam, a sodalis legényt jelent.

Üdv,
Anna

Emese Varga <varga.emese.katalin at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc.
12., K, 10:24):