[Csaladtortenet 2] Latin fordítás segítség

Berci Tóth toberci at gmail.com
2024. Már. 14., Cs, 12:33:01 CET

Kedves Listatagok!

Szeretném a segítségeteket kérni, latin fordításban.
Ha megnyitjátok a linket, a jobb oldalon középtájt van bejegyezve nemes
Egerváry Antal halála
1756 márc. 10-én halt meg ha jól olvasom, és 11-én volt temetve?

Segítsetek megfejteni mi van még odaírva.
Mivel Vas vármegye főszolgabírója volt, ezt is említi.
Lakhelyére ír valamit?
A Vas megyei Rum településen lett anyakönyvezve.
Egyébként más források szerint 1774-ben halt meg, de itt a születési dátum
stimmel.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-65QM-R?cc=4133831&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6N37-K7XF

Köszönöm!
Üdv.