[Csaladtortenet 2] fényképek digitalizálása

Tamás Deák family at deakt.hu
2024. Már. 17., V, 09:00:54 CET

Kedves György,

jpg és ha a digitalizáló program engedi a választást, akkor azonbelül a
JPEG és a JFIF is jó, előbbi az ismertebb és kisebb állományt csinál.
Szerintem a 600 DPI teljesen oké, azt mindenképp ki kell oróbálni magasabb
felbontás esetén, hogy egyrészt mennyire kezelhető maga az állomány (pl.
nem percekig töltődik képkezelőben), másrészt nem torzult-e a kép maga.
Mindeképp próbálja ki több ember különböző gépeken, hogy megnyitható-e a
kép.