[Csaladtortenet 2] fotók digitalizálása

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2024. Már. 17., V, 16:51:37 CET

Kedves Kutatótársak!

Mindenekelőtt köszönöm a sok visszajelzést, különösen azokat, melyeket meg
is indokoltatok, így most valóban könnyebben tudok dönteni. (Nincs
jelentősége, hogy miért, de iránymutatásotokra - talán feleslegesen - de
két formátumban is el fogom menteni a képeimet, mégpedig .jpg és .tiff
kiterjesztésben.)
Ami ennél szerintem fontosabb, hogy az elmúlt fél évben feltettem a listára
két vagy három kérdést a mostanin kívül, s erre a témára pillanatok alatt
több, mint kétszer annyi segítőkész válasz érkezett, mint az előzőekre
összesen.
Ez azt jelenti, hogy egyrészt a téma közérdeklődés tárgya (mást is
érdekel), másrészt megvan a tudás az egyesületben. S felmerül bennem a
kérdés, vajon nem ezért van-e Matrikulánk, hogy az ilyen - lábunk előtt
heverő - témáról segítő szándékú összegző cikk szülessék?
Szerintem jó ötlet.
Köszönettel még egyszer,
üdv:

gy