[Csaladtortenet 2] Egyes anyakönyvezéssel összefüggő törvények módosításáról

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2024. Május. 3., P, 13:59:23 CEST

Minden további infó a módosítás sorsáról itt lekereshető, a tervezetről
meg is volt a parlamenti szavazás április 30-án:

https://www.parlament.hu/web/guest/iromanyok-lekerdezese?p_p_id=hu_parlament_cms_pair_portlet_PairProxy_INSTANCE_9xd2Wc9jP4z8&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_auth=fzY9cKLi&_hu_parlament_cms_pair_portlet_PairProxy_INSTANCE_9xd2Wc9jP4z8_pairAction=%2Finternet%2Fcplsql%2Fogy_irom.irom_adat%3Fp_ckl%3D42%26p_izon%3D8003

Az április 11-i általános vitában elhangzott álláspontok pedig az
Országgyűlési Naplóban olvashatók:(a pdf-nek a 8-14. oldalain)

https://www.parlament.hu/documents/d/guest/ny240411

Üdv.
K. Péter