[Csaladtortenet 2] leiratkozás

Ádám Mészáros meszarosadam73 at gmail.com
2024. Május. 6., H, 09:19:02 CEST

Kedves Zsolti!

Megdöbbenéssel olvastam a tegnapi híreket, és úgy érzem, ez nem maradhat
szó nélkül, és nekem is meg kell szólalnom. Csatlakozva az előttem
szólókhoz, én is maximálisan kiállok melletted! Az efféle fenyegető levelek
tarthatatlanok és tűrhetetlenek, az ilyen jelenség ellen minden fórumon fel
kell lépni! Kérlek, ne iratkozz le a listáról, nem neked kell távozni
innen, neked ebben a közösségben van a helyed!

Kedves Admin! A fenyegető levél tartalmát és stílusát is mélységesen
elítélve, tisztelettel kérem az illetékeseket, hogy a lehetőségekhez mérten
a lehető legkeményebben lépjenek fel az ilyen jelenség ellen. Azért
fogalmazok így, mert egy kizárás vagy egy letiltás tudom, hogy nem
feltétlenül ér célt, hiszen a kizárt személy egy rokont vagy barátot
megkérve más nevében, kvázi álnéven sajnos bármikor visszatérhet. Aki
családfakutatásból él, ilyen módon nem nyilvánulhat meg, mert ezzel durván
megcsúfolja az amatőr és a profi kutatók többsége által képviselt
szellemiséget és szégyent hoz az egész közösségre, a tisztességes, és
sokszor konkurensként kis egymást segítő kutató társakra, kollégákra.

Zsolti, veled vagyunk, maradj velünk!
Mészáros Ádám

Resmann Ágnes <aresmann at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2024. máj. 6., H,
8:34):