[Csaladtortenet 2] köszönet

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2024. Május. 7., K, 20:46:56 CEST

Kedves Mindenki!

Köszönöm a támogató szavakat!

Egyenlőre annyi biztos, hogy Kullancs Bálint álnéven jött a levél, de
több kutató szerint is köztudott, ki áll a dolog mögött.

A többi mind csak találgatás.

Egyébként pont azt gondoltam végig, hogy lassan mi leszünk páran a
legrégebb óta a lista tagjai ( radix levlista után).
S valóban, anno mindenki önzetlenül segített. Ez a levlista ezért jött
létre emlékeim szerint.
Pedig de jó lett volna egy kis anyagi segítség is.

Mindenkinek meg volt és van magánban a maga baja, mindenki küzd
valamivel a háttérben, és valóban, ez ad erőt, a kutatás.
A családtagok, ismerősök nem is tudják, mennyi felesleges út,
vargabetű, agyalás, idő pocsékolásnak tűnő idő ment el egy adat
megtalálásért.

Viszont agyilag kikapcsol az ember, másra koncentrál, mély levegő
lassan beszív lassan kifúj, és aztán jön a lesz.om tabletta.

Az hogy az elmúlt pár évben inaktív vagyok azért van, mert közben jobb
szemre szinte teljesen vak lettem, ballal még nagyítva nagyítóval úgy
ahogy el olvasom a leveleket, de ami 3-4 sornál hosszabb, azokat már
nem, mert összefolyik a szöveg.

A szemidegsorvadás nem gyógyítható, csak kezelhető.
Igyekszem naponta néhányszor nevetni, ha más nem, magamon, amikor
valami nem sikerül.
Szoktam mondani, szerencsétlenség ne hagyj el.
Nem is hagy. :)

Szóval minden fejben dől el, találj valamit, 3 dolgot naponta, aminek
tudsz örülni.

Ha valakinek további segítség kell az erdélyi anyakönyvek kapcsán,
vagy szabolcsi hajdúsági kérése van, magánban keressen meg.

Az ilyen hosszú levelet többször át kell nézzem, mert a billentyűzetet
is csak nagyjából látom, és sokszor félre ütöm. Még szerencse hogy van
helyesírás mód.

Üdv, Zsolt!