[Csaladtortenet 2] segítség kérés

György Táky takygyorgy at gmail.com
2024. Május. 8., Sze, 15:49:45 CEST

Kedves Mindenki!

Találkozott valaki már ilyennel? Lehetséges ilyen hiba?
Adott egy házaspár, Hertrich Franciscus és Gasteiger Margaretha.
Pécsváradon éltek és kerestem, ill. keresem a halálozásukat.
Megtaláltam Gasteiger Margaretha halotti bejegyzését (úgy vélem...),
azonban a férjhez más név van beírva. Ugyanakkor az alatta lévő rubrikában
szerepel a férje, de egy másik asszonyhoz írva, aki ugyanaznap halt meg.
Lehet, hogy az anyakönyvet író összekeverte a férjeket?!
Más tippem nincsen mert Margaretha Gasteigert csak ezt az egyet találtam
végig lapozva a könyvet 1840-től... Annyi bibi még van, hogy itt 57 évesnek
írják Margaretha-t, ellenben megvan a pontos születése, ami 1808. április
18., akkor 1861-ben még csak 53 éves lenne... ennyi tévedés belefér?
A link az anyakönyvi oldalhoz, a 93-as és 94-es bejegyzés:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-V9BX-6?i=325&cat=427398
Nem tudom, hogy mit szóltok ehhez és esetleg a bejegyzésből még ki lehet
okoskodni valamit?
Sajnos a latin kifejezések kiolvasásában nem vagyok jó...

Egyébként a férj halálát pedig nem találom... lehet, hogy elsiklott felette
a szemem...?

Várom szíves segítségeteket, előre is köszönettel:
Gyuri

u.i: a házassági bejegyzésük 1828. február 12. :
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-59F1-4