[Csaladtortenet 2] 1947s kép ?

Nic Szasz szasz.nic at gmail.com
2024. Május. 8., Sze, 20:49:56 CEST

 Kedves Listatagok!

Már több éve, majdnem minden nap olvasom a lista levelezést.

Jarfas Joska ajanlotta e a forumot, hogy lasan elkisérjem a családtörténet
tárgyokat.

Szász Miklós vagyok, 1949-ben születtem Braziliaban, a Santos kikôtôváros,
São Paulo államban lakom.

Szüleim 1948-ben léptek ki Magyarországról. Annak dacára, hogy otthon
magyarul beszéltünk, én csak 15 éve tanultam magyarul írni és olvasni.

Amatőr módon gyűjtögetem a családi adatokat. Husz év után és sok segitség
után, vissza mentem 200 évet és sok öseim datum megvan.

Kopeczky, Szász, Csopják és Huszár család tag vagyok.

Mellé csatoltam egy képet. Egy ismertelen házaspár és Atyám szerepelnek.

Kérdésem: szerintetek ez lehetne egy 1947 Magyarországi kép ? Csak 2 év a
Budapesti ostrom után ? Akor az emberek inkabb soványok voltak ? A fehér
nadrágos úr egy igazi akori divatos csipôt használ, volt ilyen abban az
idôben ?

Elöre köszönöm segitségüket.

Üdvözletemmel a kutatótársaknak,

*Szász Miklós*