[Csaladtortenet 2] az indexelésből kimaradt oldal

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Május. 11., Szo, 18:16:14 CEST

> Hogyan lehet jelezni a FS-nek, hogy egy oldal kimaradt az indexelésből?

Felesleges jelezni; nem tesznek róla semmit. Nincs munkaerő náluk a
már-közzétett indexekben az egyes bejegyzések szintjén változtatásokat
tenni; örülnek, ha a gyűjtemény-szintű hibákat előbb-utóbb kijavítják.

Mondjuk előfordul, hogy a másik oldal is volt indexelve, de egy
felhasználó javítani próbált rajta valamit, és a rendszerben lakó
ördögöcske megette a bejegyzést.

Felhasználói javításokról szólva, úgy látom, hogy a hozzáadás ("Add")
továbbra sem működik: úgy tesz, mintha működött volna, de nem csinál
bejegyzést, és az adatok eltünnek frissítéskor. (Már tavaly
jelentettem a hibát, de semmi változás:
https://community.familysearch.org/en/discussion/153642/add-doesnt-work-in-the-new-index-editor#latest.)

A javítási kisérletekhez az újabb néző-felület kell:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9GBS-7VY?view=index.
Mivel a "?view=index" cím-részlet pontos részleteire sosem emlékszem,
úgy jutottam a régiről az újra, hogy lent az index fülön a másik
bejegyzés elején levő papirlap-ikonra kattintottam, aztán a megjelenő
oldalon megnyomtam fönt középen, hogy "Edit". Újról régire könnyebb:
törölni kell az internet-címből a kérdőjelet és az utána levőket.

Juli
/\ /\