[Csaladtortenet 2] Saroltavári Nunok (és Nagyok)

Lemil lemilpromo at gmail.com
2024. Május. 12., V, 11:22:30 CEST

Kedves Gy. Lili,

valahol valami nem stimmel, mert a saroltavári római katolikus keresztelési
anyakönyvben 1872. május 11-én nem szerepel Nagy János nevű személyről
szóló bejegyzés.

Ami azt illeti, abban az évben összesen csak 11 keresztelést regisztráltak
a faluban, ezek között nincs ilyen nevű újszülött.

Lehet, hogy az ükapád nem római katolikus volt?

Üdv,

Tibor