[Csaladtortenet 2] Edvy, Illés, Kronekker(Kronàk) családok

Beus beusmarie at gmail.com
2024. Május. 12., V, 12:02:18 CEST

Szia! Én  kutatom,s  rajtam kívül Török  Feri -  ő szerintem nincs  itt a
listán. Az  én  Kronekkerjeim  1820  után lassanként  Korenikává  lettek.
Ükapám  még  Kronekker  Miklósnak  született,  de  Korenika  Miklósként
halt  meg. Mit  szeretnél  tudni?
Üdv:  Baán  Bea

Miklos Kiss via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2024. máj. 12., V, 11:52):