[Csaladtortenet 2] az indexelésből kimaradt oldal

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 12., V, 12:12:27 CEST

Nagyanyán unokatestvérének volt egy ikertestvére, halvaszülött. Fiúnak
indexelték, pedig ott van egyértelműen, hogy  nő.

Reménytelen jelezni, mert ez már AI által indexelt adat, javíthatatlan.

(a koraszülött, vagy halva született gyermekeket is feljegyzem, mert
előfordul ugyanazzal a névvel rokona, és így összetéveszthető).

Üdvözlettel  János