[Csaladtortenet 2] Edvy, Illés, Kronekker(Kronàk) családok

Istvan Babcsanyi babciani at gmail.com
2024. Május. 12., V, 15:30:33 CEST

 Kedves Miklós!

A birtokomban van Edvi Illés Aladár (1858-1927) családtörténeti kutatási
anyaga a 20. sz. elejéről, főleg kutatási jegyzetek, kisebb részben
összegyűjtött iratok, köztük 18-19. sz-i eredetik is, a legrégebbi irat
1715-ös amire emlékszem; oklevél-, címer- és pecsétmásolatok, egy részük
hitelesítve, pecsétlenyomatok gyűjteménye. Edvy és több Illés család, Edve
község. Amennyire emlékszem, főleg Sopron és Vas megye, talán Somogy és
Zala is. Részben szakirodalmi kijegyzetelés, az mondjuk annyira nem
érdekes, most hogy már van Adt...
Levelezett hivatásos kutatókkal, többek között Kempelen Bélával, vidéki
megyei levéltárosokkal, felkutatott távoli rokonokat. Mindez 4 db korabeli
vaskos iratdossziéban, kb. egy levéltári kisdoboznyi terjedelemben. Nincs
feldolgozva, ennyi amit fejből tudok róla. Most nem ígérek semmit hogy
belenézek, eléggé el vagyok havazva, inkább csak jelezni akartam hogy van
ez az anyag, ne felejtsd majd el, zargass nyugodtan vele 1-2 hónapon belül.

Üdv

Babcsányi I.

Miklos Kiss via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2024. máj. 12., V, 11:52):