[Csaladtortenet 2] Czintula - érdekesség

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2024. Május. 15., Sze, 23:01:15 CEST

Én nem foglalkoztam a nemes Cintula családdal - ez azért nem egy nemes
tettük amúgy, ha a merénylő leszármazott,
ámde beugrott, hogy Móra Ferenc egyik gyerekhősének is Cintula volt a neve,
talán éppen a Kincskereső kisködmönben szerepel, de ebben nem vagyok biztos.
NJ

Attila Bayer <macse.bayer at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj. 15.,
Sze, 22:22):