[Csaladtortenet 2] Értelmezés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 16., Cs, 14:49:27 CEST

Kérem, segítsen valaki értelmezni a születési bejegyzéshez tartozó
"Észrevételek" rovat tartalmát.

A keresztanya a dédanyám, az apa a testvére. Az anya, Bezják Borbála
Horvátországban született Sambor helységben, de az esküvőjük már
Budapesten volt. Az apa születési helye az akkori helyesírás szerint
Békés Gyula. És, hogy még egyszerűbb legyen a dolog, a szóban forgó
Attilának volt egy Békési Gyula nevű bátyja is (az apjával azonos
névvel). A bejegyzés első sorát nem tudom kiolvasni: "van másik gyerm.
Kezsko" ??

Ha ezt akarta közölni az anyakönyvvezető, szerintem ilyesmit nem szokás
az UB (észrevételek) rovatban megjeleníteni. Dehát akkor mit akart?

És egyáltalán; ki lehet az a Réder Zsófia? Ilyen néven nincs senki a
családban.

Kissé tanácstalan vagyok.    Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása