[Csaladtortenet 2] külföldi állampolgárok a 60-as években

Tarpay Mariann tarpay.mariann at gmail.com
2024. Május. 18., Szo, 20:04:13 CEST

Kedves Lista!

Az említett időszakban a Belügyminisztérium un. KEOK (azaz Külföldieket
Ellenőrző... Osztály?) , -amelyik a mai Andrássy úton volt található-
kellett bejelentkezni minden külföldinek a beérkezéstől számított 24 órán
belül (még vasár-és ünnepnapokon is). Ez nagyon szigorú kötelem volt, tehát
nyilvántartás kellett készüljön. Hogy a nyilvántartások még léteznek-e, vagy
megsemmisítették, arról nincs semmiféle tudomásom.

Mariann