[Csaladtortenet 2] külföldi állampolgárok a 60-as években

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2024. Május. 18., Szo, 22:44:09 CEST

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. 1964-ben német állampolgárként hunyt el egy
családtag, akit magyarországi svábként deportáltak még a világháború után.
A férje halálozását keresem Németországban, de ahhoz tudnom kellene, hogy
Németországon belül hol laktak. Innen jött az ötlet, hogy hátha létezik még
levéltárban erről valami irat.

Jómagam is úgy gondolom, hogy az 1960-as évek időszakában még akár
figyelték is ezen személyeket. Pláne nyilvántartásba vették és leírták az
adatait. Gondolom először amikor megérkezett, utána, ha tartósan
letelepedett, akkor meg még egyszer. Felveszem a kapcsolatot a BM-mel,
rendőrséggel, levéltárral, hátha valahol lehet tudni, mi lett ezekkel az
anyagokkal.

Balázs

Zoltán Czellecz <zczellecz1031 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj.
18., Szo, 20:35):