[Csaladtortenet 2] Myheritage

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Május. 19., V, 05:02:49 CEST

Komáromi Attiláné írta, hogy
> Myheritageon találtam érdekességet amire régóta vadásztam de mivel nincs
> előfizetésem nem tudom a részleteket megnézni!

A MyHeritage ilyenkor magyarán becsapni próbál. A "találat" a
FamilySearch közös (nyitott és teljesen ingyenes) családfájára utal,
pontosabban (a megadott részletek alapján) erre a profilra:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/L1ZH-7JB

Szülők, férj, és fiúgyermek rendben, de nem látom itt nyomát semmiféle
lánytestvérnek -- és az egészet úgy látom, hogy úgyis Te raktad az
FS-re tavaly.

(Másik gyakori felháborodási okom, hogy az FS-en híre-hamva a
családnév-cserének, de a MyHeritage mégis úgy jeleníti meg, mintha az
FS-en is helytelenül lenne mindenki felrakva.)

Juli
/\ /\