[Csaladtortenet 2] Myheritage

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Május. 21., K, 08:48:23 CEST

Kedved Kinga,

Csak azt tudom tanácsolni, hogy hozzon létre egy új MyHeritage fiókot
és aktiválja az előfizetést. Ingyenes, és nem jár kockázatokkal. A
levelezőlistán már megbeszéltük. Könnyebb lenne neked és a többi
pártnak is.

Az általad említett személlyel kapcsolatban. Az MH nem adja meg a
családfa tulajdonosok e-mail linkjét. De a linkre írhatod:
https://www.myheritage.hu/inbox/compose/recipient/1956084918/type/1 a
MyHeritage oldalon belül.

Bármilyen probléma esetén kérem írja meg nekem a levél pontos szövegét
és elérhetőségét és szívesen elküldöm az üzenetet Németh Istvánnak az
Ön nevében.

--
Üdv.,
  Georg

пн, 20 мая 2024 г. в 08:51, Kinga Bihari via csaladtortenet