[Csaladtortenet 2] erdélyi állami anyakönyvek

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2024. Május. 27., H, 17:49:03 CEST

Kedves Érdekeltek,
Mindenkinek nagyon köszönöm a szuper infókat, Pócsi Zsoltnak, Deák Tamásnak
és én is azt gondolom, amit SKrisztián, hogy gyorsan letölteni, mert úgy
járhatunk, mint az fs korábbi adatokkal. Drága jó Hatvany Csaba, most ha
itt lenne közöttünk, tudná a megoldást.

Milyen jó lenne, ha nem töltenénk le ugyanazokat a fájlokat, mert kevésbé
terhelnénk vele a szervert, ami eléggé alulméretezettnek tűnik. Én az
tapasztaltam, hogy délelőtt jobban megy, és éjjel, amikor már
mindenki alszik.

Jó keresgélést mindenkinek, - mert ez aztán az-
üdv. Erzsébet