[Csaladtortenet 2] Tiszasüly, Kőtelek, Nagykörű civil házassági anyakönyvek keresése

Lengyel János lengyeljan at freemail.hu
2024. Május. 30., Cs, 19:51:08 CEST

Kedves Levelezőtársak!A tárgyban szereplő házassági anyakönyveket keresem 1914-től. Az FS-en nincsenek fent, csak 1914-ig. A kérdésem a következő: a mormonok lefényképezhették ezeket esetleg, és csak adatvédelmi okokból nincsen fent? Ehhez kapcsolódóan kérdezem még, hogy a megyei levéltárban (Tolna megye) meg tudom nézni ezeket mikrofilmen? Remélem világosan le tudtam írni a problémát. Előre is köszönök bármiféle segítséget. Tisztelettel: Lengyel János