[Csaladtortenet 2] familysearch - adminisztratív kérdések
Kornis Ferenc
kornisf at gmail.com
2025. Ápr. 11., P, 13:49:03 CEST
Kedves Kutatótársak!
Tapasztaltabb kollégáktól kérdeznék pár konvenciót a családfák készítésével
kapcsolatban.
Adott személyek esetében mely menüpontokat érdemes/szokás kitölteni az
alapadatok megadásán és az anyakönyvi források feltöltésén túl?
Néhány konkrét kérdés:
1. A forrásokhoz mely anyakönyveket célszerű/érdemes csatolni? Én eddig
alapból csak a születés, a házasság és a halotti anyakönyveket csatoltam
(hogy egységes és áttekinthető legyen), de vajon érdemes a gyerekek,
szülők, egyéb rokonok anyakönyvét is? Ha igen, milyen szintig?
2. Az anyakönyvek halálozási időpontját (ha csak egy dátum van) az
elhalálozáshoz vagy a temetés időpontjához szokás bejegyezni?
3. Esetleges végzettséget, munkahelyet, névváltoztatást, házasságon kívüli
születést, utazást, kivándorlást, egyéb érdekességeket, egyedi történeteket
érdemes feljegyezni? És ha igen, hol, melyik menüpontba (részletek, egyedi
esemény, emlékek)?
Köszönettel,
Kornis Ferenc
További információk a(z) csaladtortenet levelezőlistáról