[Csaladtortenet 2] Szákszend. Bokod, Dad

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Aug. 3., Sze, 17:50:23 CEST

Kedves Bea! Köszönöm a segitséget. Bokodon a nagymamám Lázár Erzsébet felmenőit kutattam, az evangelikus anyakönyvekben. Dad református és katolikus anyakönyveit 1700-tól alaposan átnéztem, lévén hogy anyai felmenőim  az 1600-as évek közepétől ott éltek.Édesanyámat  Pőcze Juliannának hivták. A Pőcze család név József Attila révén ismert, az ő édesanyját Pőcze Borbálának hívták.Sikerült felkutatnom, hogy az ő felmenői is Dadról kerültek Szabadszállásra az 1700-as évek közepén.Igy a költővel közös ősünk is van.Ha levelező társaimat érdekli kutatásaim eredménye szivesen irok róla bővebben is. üdv. A. Éva