[Csaladtortenet 2] Szákszend. Bokod, Dad

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Aug. 15., H, 18:58:31 CEST

   Kedves Norbert! Sajnos a családfán szereplő neveket nem tudom összekapcsolni az én neveimmel. József Attila és Dad kapcsolatáról  a későbiekben írok pár gondolatot. Orbán Viktor előző miniszterelnöksége során fel is kereste Dadot. Nem kérdezné meg Pőcze nevű kollégáját  honnan származik a családjuk ? Köszönettel és üdvözlettel: A Éva