[Csaladtortenet 2] Bejelentkezés

Szálka Róbert szalkarobi at citromail.hu
2011. Aug. 7., V, 12:27:29 CEST

                     Kedves Listatársak !

         Mindennapi elfoglaltságaim sokasága, a család igényszintje kialakult mércéjének megtartása, és a "horgászhelyek" hozamának gyérülése mind hozzájárultak ahhoz, hogy a lista levelezéseit, és az itt felmerült problémákat is csak "futva" tudtam átolvasni. Az érdekesebbnek látszó témákat, anyagokat külön kigyűjtöttem egy mappába, azzal a célzattal, hogy majd részletesebben áttanulmányozom őket,...de ott sem igen tudom utolérni magam.
         A lényeg az, hogy most próbálkoztam belépni a levelezőrendszerbe, de a rendszer ajtaja csukva maradt előttem. A régi "szezám tárulj", nem érvényes,...:)    Ez az új, Google rendszerű kapu nem akar beengedni !  Vajon mi a teendő ? Megköszönném, ha valaki útbaigazítana ! Addig is kellemes hétvégét, és sikeres új hetet kívánok Mindenkinek !
                       Szálka Róbert   szalkarobi at citromail.hu