[Csaladtortenet 2] Fwd: WG: [Ungarn-Slowakei-L] FN: HAUPT, Carl - gestorben 1897 in Sarbogard

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2011. Aug. 9., K, 17:42:47 CEST

Kedves Dia,

Csaba által továbbított levél szerint a Haupt családhoz tartoztak
féltestvéri szinten ( Horváth Veronika első házassága ) Radich Olle-k.

A gyászjelentés gyűjteményből kihámozva:

Radich Ollé Janka férje Szerdahelyi Antal

Vasárnapi Újság szerint:

Radich Ollé Károlyné sz. Agner Berta 1913-ban hunyt el Kiskőrösön.

Üdv

Tamás