[Csaladtortenet 2] mormonok és OLLÉ

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2011. Aug. 10., Sze, 21:42:22 CEST

Kedves Kutatótársak!

Nagyon sok új kollega nevét lárom a listán, ezért bemutatozom. Igaz régóta
tagja voltam a Radix listának, és bizony hiányzik.
Nyugdijas könyvtáros tanár vagyok, Hódmezővásárhelyen élek. Kutatom a
Medveczky és a Patócs családokat, természetesen a hozzájuk kapcsolódóakat
is.

A mormonok adatbázisából - amit csak köszönni tudok nekik - a tavasszal
letöltöttem több száz Patócsot. Mos újra megnéztem. Kimondottan Hevesben
szerettem volna keresgélni. Meglepetésemre 5789 db-t jelzett a keresésemre.
Ebből kb. 5000 Pataky volt, kb. 700 Patocs, a fentmaradó, pedig hasonló
hangzású név, amiket szintén megnéztem. Érdekes módon az előző letöltésemben
csak 1 db azonosat találtam. Igaz, hogy beírtam, hogy Heves-ből adjon
találatott, de zömében a délvidéki Patócsokat adta ki. Több olyan család
volt, akiket hol Patocsnak, hol Patocskaynak írtak.
Ezek szerint cserélgetik a mormonok az adatbázisban szereplő adatokat?

Valaki írt az OLLÉ családról. Nekem is van egy OLLÉ Mária nevű MEDVECZKY
István feleségem, akik Cinkotán éltek. Kb. 1916 körül születhetett. A férj
cipőfelsőrész-készítő volt, 1945-ben eltünt. Két lányuk volt: Sarolta és
Zsuzsanna, valamikor 1934-1945 között születtek. Ha esetleg az OLLÉ családot
kutató kollegának ismerősek a nevek, kérem szépen írja meg nekem, hogy mit
tud róluk. Előre is köszönöm.

Mindenkinek sikeres kutatást kívánok: Kovácsné Erzsi