[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Nagy Beatrix kisbea at vipmail.hu
2011. Aug. 11., Cs, 13:07:57 CEST

 Kedves Lista,Akkor én is bemutatkozom, ha még nem tettem volna.Nagy Beatrix Julianna vagyok, 25 éves, államigazgatásban dolgozom, mellette programozást tanulok.A családfakutatást kb. 7 éve csinálom, amikor csak az időm engedi.  Elég sok helyet és nevet kutatok saját családfán, a teljesség igénye nélkül:Nevek: Hideg, Vesztergombi, Dombauer, Hankóczy, Ramler, Derzsó, Hegyeshalmi, Turcsány, Lillik, Gyenes, Halasi, Mayer stb.Helyek: Erdély, Jászság, Kőszeg, Vác, Újpest és Rákospalota, Szendrő, Szekszárd, Győr, VeszprémÜdv mindenkinek,Beatrix