[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Diana Tengelyné Mocsári tengelynedia at gmail.com
2011. Aug. 11., Cs, 13:17:14 CEST

Kedves Kutatótársaim!

*Tengelyné Mocsári Diana *vagyok, 41 éves, Budapesten élek.
Első házasságomból van egy 21 éves nagylányom, másodikból 2 és 4 éves kicsi
fiúk.
Könyvtáros voltam, később önkormányzatnál lettem szociális előadó, majd
adóiroda vezető.
Jelenleg még gyeden vagyok.

Nagyon friss kutató vagyok, egyelőre inkább a kérdésekkel, mint a segítő
válaszokkal járulok hozzá a lista életéhez...:), de majd lesz ez nyilván
másként is!

Kutatott települések, családok fő ágon:* *
*
*
*Dévaványa - Takács, Fehér, K. Tóth, Sági *család,

*Gyöngyöshalász - Mocsári, Győri* család,

*Tiszaroff, Puszta/Tiszagyenda - Mocsári *család

*Terpes, Bükkszék - Tengely* család

és persze minden ezekből elágazó település és név.....

Sikeres kutatást mindünknek!