[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Székely Zsolt sybaris at vipmail.hu
2011. Aug. 11., Cs, 21:23:48 CEST

      Kedves Listatagok! <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />  Azt hiszem, hogy rám is sor került a bemutatkozással... Több éve keresem családom múltját, bár a napi megélhetés, munka mellett sajnos nincs mindig lehetőségem kedves hobbimnak hódolni. A listán inkább „olvasó” vagyok, mint aktív hozzászóló, de számtalan érdekes és számomra hasznosítható dolgot sikerült eddig is megtanulnom tőletek. Nem szólva arról, hogy a listán nemcsak rokonokra, hanem sok-sok segítőkész kollégára akadtam :) Általam kutatott települések, és nevek: Békés: Balog, Bereczki, Csornai, Egeresi, Fábián, Földesi, Gaál (Gál, Gáll), Geszti-Balog, Hajdú, Hőgye, Salamon, Samu, Sütő, Székely. Gyula: Mandorf, Péter, Roth. Szarvas: Bátor, Brlás, Holub, Huszárik, Jansik, Kóczi, Králik, Ladnik, Lipták, Lukács, Mladoniczky, Sinkovicz, Szvak, Valach . Természetesen az oldalági leszármazásoknál már más családnevek és települések is a „látókörömbe” kerültek, így örömmel várom azok jelentkezését is, akik a nevek felsorolásánál nem is, de a településeknél rokont keresnek.  Üdvözlettel: -- Zsolt