[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

gyula sarosi sarosi.gyula at gmail.com
2011. Aug. 11., Cs, 21:40:16 CEST

Kedves Mindenki!
Mielőtt ismét "megszállnak" bennünket az unokák(5=1leány és 4 fiú: 2,5->9
évesek) nagyon röviden magamról.
2 nagyfiam van Mindkettő katona.Az idősebbik a ZMNE logisztikai
vezetője, angol ,német nyelvismerete mellett többszörös iroman,sőt van dupla
iroman teljesítése is.A kisebbik ma még katonaorvos,de jelenleg UK területén
nagy megbecsülés mellett dolgozik és él családjával és szerintem ....
Ha megérem, 65 leszek novemberben.1970-ben végeztem a közgázon
terv-mat.szakon az ÁB ösztöndíjasaként.Igen rövid idő után a HM pénzügyi
informatikai területén tevékenykedtem nyugdíjazásomig. Jelenleg Lényfalun
élek.Még ma is bejárogatok.Közel 5.éve egy apróságnak tűnő dolog után lassan
5.áttétemmel kapok rendszeresen kemoterápiás kezelést.Családom beszélt rá
menet közben, hogy jobban le is kössem magamat, a család jelenének és
múltjának feltérképezésére..A nejem ágán , mivel precíz nagyikkal voltak
megáldva szinte hibátlan kivonatokkal rendelkezek majdnem 1790 es évekig.
Saját apai és anyai ágon a nagyobb meghurcoltatások miatt családi "iratok"
kevésbé álltak rendelkezésemre , de hála a listának,Nektek no meg az
internetnek azért szépen haladtam itt is.
Mostanában a kezelések erősödése okán alább hagyott lendületem,de a
Steinberg  Sámuel nevet talán be tudom határolni és körbejárni Bécsben.A fát
a MyHaritage-ben állítottam elő nem csak visszafelé előre is az én
korcsoprtomhoz képest dédunoka szintig (kétszávalahány
fő) fényképedkkel,ahol nincs ott sírkő fotóval pótoltam.
Anyai ágon a nagyanyám apja újra nősült és onnan is származott még 6 gyermek
és a leszármazottaik.Egy közös szenaszról nyakamba szakad egy Hexner-Zádor
ág( ez is 200 feletti "rokon") , mely nagyobb mint az enyém  és utolsó
bejegyzése 1970es évekre datálódik és addig is rengeteg adat hiányzik.Hát
ezek pótlása lenne még hátra .Há hosszúra sikerült.
Bocsánat érte Gyula.