[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Varga Sandor hotech at freemail.hu
2011. Aug. 16., K, 17:06:10 CEST

Tisztelt listatagok! Én is szeretnék pár szóban bemutatkozni. Varga Sándor vagyok, 51 éves budapesti energetikus.  Valamivel több mint két éve édesanyám rejtélyes születése kapcsánkaptam rá a családfakutatás ízére. Nem kis része volt ebben a Radix listának és a mormonokmikrofilmjeinek.Ritkán szólok hozzá, inkább csak felcsipegetem a sok hasznos információt, amit ezúttalis megköszönök a többi kedves listatagnak. A mi családunk főként a Tisza középső vidékéről származik. Abony, Jászkarajenő, Jászfényszaru, Szolnok, Tiszaföldvár, Cibakháza, Öcsöd, Derekegyház, KétegyházaKeresett nevek: Gyapjas, Krupincza, Benkő, Erdei, Oravecz, Varga, Tóth, Nagy, Tábori, WittnerMás részről viszont Léva.  Keresett nevek: Stefanek, Mihók, Smaretz-Smarits Nejem révén Vas megyében vagyok érdekelt. Uraiújfalu, Nagygeresd, Répcelakcsupa-csupa hétköznapi nevekkel: Németh, Szabó, Horváth, VörösA másik irány pedig Tokaj és környéke. Tokaj, Tiszaeszlár A keresett nevek: Szelei, Fridik, Nagy, Celláth Üdvözlettel: Varga Sándor