[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Tóth Gézáné Vilmi tothgezane at gmail.com
2011. Aug. 18., Cs, 14:51:26 CEST

Kedves Kutatótársaim!
Szívesen bemutatkozom még egyszer, mert úgy látom, hogy jó felfrissíteni az
információkat. Én ugyan a csendes listatagok közé sorolom magam, mert még
nem találtam olyan kutatótársra, aki azokban a helységekben, vagy azokat a
neveket kutatja, ahol én is érintve vagyok. Azért minden levelet
szorgalmasan elolvasok, hiszen ezekből is sokat tanulhat az ember. Szívesen
segítek bárkinek, ha tudok.
Tóth Gézáné Glócz Vilma 69 éves nyugdíjas vagyok, Székesfehérváron
születtem, és Veszprémben élek. Aktív időszakomban személyzeti munkát
folytattam évtizedekig. A családomról: Két lánytestvérem, két lányom és négy
lányunokám van. Ők már felnőttek, így a gyermekkori nagyanya-szerepet már
felváltotta a kutatómunka. Van egy kedves férjem, aki számomra lehetővé
teszi, hogy ezt gond nélkül tehessem. 12 éve foglalkozom a családunk
kutatásával. Édesanyám sokat segített az induláskor. A család
közelebbi-távolabbi tagjairól - amit tudott - mindent megosztott velem. Ma
1950 főből áll a családfánk, mely több helyen 12 generációt ölel fel. Az
1600-as évek végéig, 1700-as évek elejéig jutottam el eddig. Sok-sok
fényképet, családi történetet gyűjtöttem már össze. Több családtagot - a
világ több pontjáról is - az internet segítségével találtam meg. Többekkel
már személyesen is megismerkedhettem. Anyai dédszüleim leszármazottainak
nemrég volt egy családi összejövetele, ahol beszámolhattam eddigi
kutatásomról. Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy mindenkinek tetszett,
és meglepődtek azon, mi mindent kutattam már fel a családról.

*Kutatott nevek:*
Barta, Bátsi (Bácsi), Biller, Bisztricz, Bognár, Büki, Fülöp, Glócz,
Groszner, Hoffmann, Kauffmann, Kratancsik, Kreitner, Schábicz, Staudt
(Staud, Surányi), Tóth.

*Kutatott helységek:*
Bakonykúti, Bakonysárkány, Budapest, Dunaföldvár, Lovászpatona, Felpéc,
Pápa, Pázmánd, Szepetnek, Székesfehérvár, Tass, Tés, Várpalota.

Üdvözlettel: Tóth Gézáné Vilmi