[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás és kérdés

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Aug. 18., Cs, 12:38:51 CEST

Kedves Éva!
Menj rá a főlapról Európe-re. Ezen belül 4 Hungary-s lehetőség van, neked
ezek szerint a Hungary Civil Registration (azaz a polgári anyakönyvek)
1895-1980 kell. Itt azonnal a Browse Images feliratra klikkelj rá. Ki fogja
hozni azokat a megyéket ahonnan van anyakönyv, arra rákattintva pedig azon
településeket ahonnan anyakönyv fotók kerültek fel. A település nevére
kattintva már a bontást kapod, hogy milyen jellegű (Born, Marriage, Death)
anyakönyv és mely évekből van fennt. Innentől aztán szabadon lehet a
mikrofilmekben kutakodni. Kicsit lassan másznak fel a képek, kb. 8-10
másodperc amíg felúszik egy kép.
Jó kutatást!
NJ